.آن سوی دل تنگی ها خداییست که داشتنش جبران همه نداشته ها ست.گمنام76

اگر در جریان رودخانه صبرت ضعیف باشد هر تکه چوبی مانعی عظیم بر سر راهت خواهد شد!

.آن سوی دل تنگی ها خداییست که داشتنش جبران همه نداشته ها ست.گمنام76

اگر در جریان رودخانه صبرت ضعیف باشد هر تکه چوبی مانعی عظیم بر سر راهت خواهد شد!

.آن سوی دل تنگی ها خداییست که داشتنش جبران همه نداشته ها ست.گمنام76

خدایا
راهی نمیبینم !
آینده پنهان است اما مهم نیست
همین کافیست که
تو راه را می بینی و من تو را

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

حرف های دل

به نام آنکه اگر حکم کند همه محکومیم .

 

به نام آنکه دوری را تلخ آفرید تا لحظه دیدار شیرین شود .

 

به نام خداوندی که عاشق بود تا خالق شد .

 

آنگاه که دوست داری همواره کسی به یادت باشد به یاد من باش که همیشه به یاد توام ( ازطرف  بهترین دوست  شما  خدا/ سوره بقره ، آیه 152 )

 

برای گناه کردن جایی برو که خدا نباشد .

 

همه دعا میکردند باران ببارد ، اما خدا با دخترکی بود که کفش نداشت .

 

ز غم کسی اسیرم که ز من خبر ندارد / عجب از محبت من که در او اثر ندارد

 

غلط است هر که گوید دل به دل راه دارد/ دل من ز غصه خون شد دل او خبر ندارد .

 

نازنینا ما به ناز تو جوانی داده ایم/ دیگر اکنون با جوانان ناز کن با ما چرا؟ .

 

گاهی آنقدر غرق آرزو هستی که فراموش میکنی آرزوی کسی هستی .

 

خزانم را مبین من هم بهاری داشتم – زندگی برخلاف آرزوهایم گذشت – تنها رفیق تنهاییم تنهایم گذاشت .

 

امروز کسی محرم اسرار کسی نیست/ من تجربه کردم که کسی یار کسی نیست .

 

زندگی عشق است ، عشق افسانه نیست/ آنکه عشق را آفرید دیوانه نیست

 

عشق آن نیست که کنارش باشی/ عشق آن است که به یادش باشی .

 

دوستی یک حادثه است و جدایی یک قانون ؛ پس بیایید قانون شکن باشیم .

 

عاشقت گشتم تو گفتی عاشقان دیوانه اند/ عاقبت عاشق شدی دیدی که خود دیوانه ای .

 

در جهان یکرنگ  باش ، زیرا که فرش از صد رنگ بودن زیر پا افتاده است .

 

جدایی را نمیخواستم خدا کرد/ نمیدانم کدام ناکس دعا کرد .

 

رفاقت قصه دردیست که از نامش گریزانم .

 

قدر آن شیشه بدانیم که هست/ نه در آن موقع که افتاد و شکست .

 

اگر روزی دشمن پیدا کردی ، بدان که در رسیدن به هدفت موفق بودی

 

اگر روزی تهدیدت کردند ، بدان که در برابرت ناتوانند

 

اگر روزی خیانت دیدی ، بدان که قیمتت بالاست

 

اگر روزی ترکت کردند ، بدان که با تو بودن لیاقت میخواهد .

 

گاهی اوقات صلاح ما در این است که به مقصود نرسیم ، زیرا مقصود برای ما ضرر دارد .

 

سنگ را به کوزه بزنی یا کوزه را به سنگ ، باز شکست از کوزه است .

 

خورشید باش که اگر خواستی به کسی نتابی نتوانی .

 

اگر کسی دستت را گرفت قلبت لرزید ، عجله نکن ؛ چون یک روز کاری با قلبت میکند که دستانت بلرزند .

 

کسی را که امیدوار است ناامید مکن ، شاید امید تنها دارایی او باشد .

 

دوستی مثل ایستادن روی سیمان خیس میمونه ؛ هر چی بیشتر بایستی بیشتر به داخل فرو میری ، و وقتی هم که میری جای پاهات میمونه .

 

خداوند آتش را بر ابراهیم گلستان کرد، تو نیز آتش عشقت رادر وجودم سرد کردی ؛ خدای من بودی اما دیگر نمی پرستمت .

 

دوست داشتن دل میخواد ، نه دلیل ؛ پس با تمام وجود میگم دوستت دارم ، بدون هیچ دلیلی .

 

«یک بعلاوه یک» را با هر فرمول و منطق و فلسفه ای که حل کنیم به جواب «دو» خواهیم رسید ؛ اما در عشق «یک بعلاوه یک» میشود همان «یک» نه دو .

 

افسوس که «درد» را از هر طرف که نوشتیم «درد» بود.

 

چقدر سخته که گل آرزوهات رو توی باغ یکی دیگه ببینی و هزار بار توی خودت بشکنی و آروم زیر لب بگی : «گل من باغچه نو مبارک».

 

او میفریبد ، من باور میکنم ؛ عشاق بیش از این چه میخواهند ؟.

 

آه از آن تکرار بی پایان که نامش زندگیست .

 

پیر شدم ، پیر تو ای جوانی .

 

من هرگز نرنجم که با دیگری جان کنی/ تو با من چه کردی که با آن کنی؟.

 

زندگی همچو کلافی پیچ در پیچ است/ اولش پیچ است و آخرش هیچ .

 

از نخل برهنه سایه ساری مطلب/ از مردم این زمانه یاری مطلب

 

عزت به قناعت است و خاری ز طمع/ با عزت خود بساز و خاری مطلب .

 

عاشق شدن هنر نیست ، عاشق ماندن هنر است .

 

آیا خودت با وفا هستی که انتظار وفا داری ؟.

 

عشق آن است که هرگز نگوید متاسفم .

 

یاد آن روز که در صفحه شطرنج دلت/ شاه عشق بودم و با کیش رخت مات شدم .

 

همدیگر را دوست داشته باشیم ، شاید فردایی نباشد !.

 

ارزش تو به آن چیزیست که دل می بندی ؛ پس سعی کن به کمتر از بینهایت دل نبندی .

 

اگر دورم ز دیدارت دلیل بی وفایی نیست/ وفا آن است که نامت را همیشه بر زبان دارم .

 

همیشه غمگین ترین و رنج آورترین لحظات زندگی آدم توسط همان کسی ساخته میشود که شیرین ترین و به یاد ماندنی ترین لحظات را برای آدم ساخته است .

 

آرزو کردن مهم نیست ، بلکه آرزو را جستجو کردن مهم است .

 

هر وقت خواستی وجود خدا را بیشتر حس کنی ، به کوچکترین موجود فکر کن .

 

همیشه روی هر پله ای که باشی خدا یه پله از تو بالاتره ، نه به خاطر خدا بودنش ، برای اینکه دستت رو بگیره .

 

رنگین کمان پاداش کسی است که تا آخرین لحظه زیر باران می ماند .

 

عشق کنار هم ایستادن زیر باران نیست،عشق آن است که یکی برای دیگری چتر شود و دیگری هرگز نفهمد که چرا خیس نشد!

 

من یاد گرفته ام : مهم نیست که در زندگی چه داری ، بلکه مهم اینست که چه کسی را داری ؟!.

 

هرگاه احساس کردی که گناه کسی آنقدر بزرگ است که نمی توانی او را ببخشی،بدان که اشکال از کوچکی روح توست ، نه از بزرگی گناه او .

 

این روزها انسان قیمت همه چیز را میداند ، ولی ارزش هیچ چیز را نمیداند .

 

عشق ورزیدن ضمانت تنها نشدن نیست .

 

عمیق ترین درد زندگی مردن نیست ، بلکه نداشتن کسی است که الفبای دوست داشتن را برایت تکرار کند و تو از او رسم محبت بیاموزی .

 

زندگی زیباست ، زشتیهای آن تقصیر ماست ، زندگی آب روانی است روان میگذرد ، آنچه تقدیر من و توست همان میگذرد .

 

هیچ وقت توی دنیا آرزو نکن جای کسی باشی ، اگه آرزوت برآورده بشه جای خودت توی دنیا خالیه !.

 

بچه که بودم تا ده میشمردم ، فکر میکردم آخر همه چی دهه ؛ حالا نمیدونم آخر دوست داشتن چقدره ؟ ولی میخوام بگم : دوستت دارم قده ده تای بچگی .

 

وفا ز گل مطلب که زاده خار است/ بدبخت کسی که نام او یار است .

 

عاشق آن نیست که از کوچه جانان گذرد/ عاشق آن است که در ره عشق از جان گذرد .

 

گل را میتوان زیر پا له کرد ، اما بوی عطر آن را نمیتوان در فضا کشت .

 

بیستون کردن فرهاد نه کاریست دشوار/ شور شیرین به سر هر که افتد کوه کن است .

 

دستم بوی گل میداد ، مرا به جرم چیدن گل دستگیر کردند ؛ اما کسی نپرسید که شاید او گل کاشته است .

 

گر عشق نباشد به چه کار آید دل ؟.

 

اگه کسی دیوونت بود ، بازیش نده اگه عاشقت بود ، دوستش داشته باش اگه دوست داشت ، بهش علاقه نشون بده اگه بهت علاقه داشت ، فقط بهش لبخند بزن اینطوری همیشه یه پله ازش عقبتری اگه یه روزی خسته بشه و یه پله بیادعقب تازه میشه مثل تو .

 

یادمان باشد اگر شاخه گلی را چیدیم وقت پرپر شدنش، سوزو نوایی نکنیم پر پروانه شکستن ، هنر انسان نیست گر شکستیم ز غفلت ، من و مایی نکنیم یادمان باشد سر سجاده عشق جز برای دل محبوب، دعایی نکنیم یادمان باشد اگر خاطرمان تنها ماند طلب عشق ز هر بی سرو پایی نکنیم .

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی